Ny vecka

Ursäkta för att jag vart borta. I helgen har det varit bra förutom att jag föll för grupptryck i lördags och drack mig full och att jag käkade bullar i söndags. Mindre bra faktiskt. Igår var jag en riktig tjockis åt  både frukost, lunch, middag och lunchen var inte något att hurra för om man säger så. Kan ju i alla fall säga att det kompenserades upp lite med att jag jobbadde och var igång hela tiden och att jag tog en långpromenad efter middagen. Idag blir dock bättre.

Idag har jag också ätit frukost mer för att jag ska ha nationella idag och behöver energi eftersom jag inte tänker äta något mer än en banan till lunch.

Frukost: Smoothie gjort på 1 dl hallon - 30 kcl, 1 dl yoggi lättyoughurt - 35 kcl och ½ banan - 51 kcl.
Lunch: 1 banan - 102 kcl.
Middag:
Skaldjurssallad. Ingen aning om hur mycket det blir men det ska jag kolla upp.

Dags att göra sig iordning för skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0