Jag känner mig duktig

Dagens mat:

Frukost/Lunch: Egengjord soppa gjort på vatten och 1 grönsaksbuljong 5 kcl + 1 smörgåsrån 15 kcl
Middag:
potatis i ugn 125 g med 0.5 dl passerade tomater över -166 kcl
               1 kycklingfilé 100 g - 105 kcl
               1 dl milda matlagningsgrädde 4% fett - 80 kcl
               ½ msk kycklingfond - 1 kcl
               ½ grönsaksbuljong - 2,5 kcl
               ½ champinjon - 2 kcl
               ½ tomat - 6,5 kcl
               ½ salladslök - 6 kcl
               40 g isbergsallad - 5 kcl
               25 g gurka - 3 kcl

Kvällens snacks:
125 g jordgubbar - 48 kcl och 2 msk jordgubb/lime kesella - 3 kcl.
Dagens dryck: vatten och 4 dl cocacola light (fortfarande min största last) - 4 kcl

Summa av kardemumman: 452 kcl

Woho jag är fan bäst!
Haha nej kanske inte men jag är sjuuukt mätt och ändå inte överskridit 500 kcl idag! Så jävla lycklig :D

Måste tillägga dagens motion också: 10 min uppvärmning cross country (hur de stavas) - 200 kcl och 40 min tung styrketräning 250 kcl. Kanske inte världens bästa träningspass idag men bättre än ingenting i alla fall.
Sammanlagt - 450 kcl.
Jag har alltså nästa förbrukat lika många kalorier som jag stoppat i mig idag, det känns bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0