I'm back

Jag välkomnar mig själv tillbaka. Jag vet inte varför jag bara slutar skriva i denna blogg men nu är det slut med det. Jag är tillbaka starkare än någonsin och dubbelt så mycket motiverad. Jag har verkligen inte skött mig de senaste veckorna. Visst jag har inte gått upp men jag har inte gått ner heller och jag vill ju så gärna. Gå ner i vikt alltså. 55-52 kilo skulle vara så himla bra nu tills sommaren sen kan jag forstätta ner. Så 55 kg ska jag åtminstone väga, räkna med det. Och denna blogg ska hjälpa mig att nå målet också. Det kommer gå jättebra nu, räkna med det. I alla fall så måste jag plugga nu för jag har prov imorgon, inte lika kul men när det är avklarat så är det inte mycket plugg kvar detta läsår. Kan inte förstå att det är sommarlov snart det ger mig känslorna; lycka och ångest.

Hittills idag har jag druckit en smoothie gjort på 1 dl vaniljyoughurt 5% - 60 kcl, 1 dl frysta jordgubbar - 29 kcl, och ½ banan - 51 kcl. Allt som allt blir det 140 kcl.
Om jag äter lunch blir det soppa gjort på vatten och buljong och till middag blir det lax med spenat. Under 500 kcl lär jag kunna hålla mig till idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0