Kompis det går bra nu

H har inte hört av sig än så jag sitter och pluggar istället.

Har nästan precis ätit lunch. Mamma hade gjort någon blandning med quornfärs, lök, tomat, svamp och pasta. Jag tog ca 2 dl av detta och då åt jag inte pastan så hur mycket av det andra kan det va egentligen? Ja, inte var det mer än 7 tuggor i alla fall så jag skulle tippa på att denna måltid gick på ca 18 kalorier. För allt som allt så kanske jag åt en halv champinjon, 1 coctailtomat, 5 småbitar hackad lök och 10 gram färs. Har självklart räknat med smöret hon stekte quornet i också.

Så hittills idag har jag fått i mig 158 kcl och jag ska äta soppa till middag! Tror maten kommer gå jävligt bra idag dock ska jag ut men ska försöka att inte dricka så mycket. xoxo A


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0