Not going to break the rules

Mina regler för att gå ner i vikt:

- Tidig sängång på vardagar, inte senare än halvelva.
- Frukost som en kung, lunch som en bonde och middag som en slav. Alltså det man äter på morgonen förbränns bort under dagen så mitt största mål kommer vara frukost.
- Träning på gymmet minst tre gånger i veckan.
- Situps och ryggövningar varje dag. Ska köpa hantlar och börja träna armarna varje dag också.
- Ingen alkohol bara vid speciella tillfällen som skolavslutningen och midsommar.
- Max två coca cola light/zero glas per vecka. (Stor bedrift för mig).
- Sluta röka föralltid!

Jag ska bli smal, vältränad och sjukt hälsosam. Nu ska jag verkligen gå ner i vikt men på ett hälsosamt sätt. Jag vet att det kommer gå!

Så min frukost kommer varje dag bestå av:
1 grovt bröd med mager skinka och en nyttig smoothie. Har tyvärr inte ingredienser hemma tills imorgon men ska köpa hem det. Hittade det här receptet på DennisMs sida och det verkar vara en nyttig , bra smoothie:

1 klyfta melon, ca 100 g
1/4 avokado
1/2 kiwi
1/2 tsk riven ingefära
1 tsk honung
1 1/2 dl Arla Onaka grönt te


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0