Smal & stora bröst

Jag har en tjej i min klass, hon är 1,75 och väger 50 kilo. Jag vill se ut som henne och jag är så himla avundsjuk på hennes kropp. Även fast hon är så smal och inte har ett unns fett på kroppen så har skitsnygga kvinnliga former + att hon har stora bröst! Jag är 1,73 och väger 59 kilo och har massa fett på kroppen men heltplatt bröstad. Gud vad jag är avundsjuk på henne. Jag vet att jag inte kan påverka min bröststorlek men min vikt och mitt kroppsfett kan jag påverka så därför ska jag också gå ner till 50 kilo. Jag vet att jag kan! Btw så ska jag operera brösten så fort jag har fyllt 18 och har tillräckligt med pengar så inom en snar framtid kommer jag också vara smal med stora bröst...


Natacha Peyre är sjukt snygg med sin smala kropp och stora bröst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0