Stupid cow

Jag har legat i sängen hela dagen framför datan och plugget. Då och då slumrar jag till och vaknar upp av att det piper på msn. Jag känner mig helt slut, kanske för att jag knappt har satt igång kroppen idag. Jag har bara legat här på min säng. Men snart ska jag väl stiga upp så jag orkar med kvällens bravader. Göra mig acceptabel för kvällen helt enkelt. Kanske att jag tar en tur till gymmet innan middagen också om jag orkar. Det skulle verkligen behövas i alla fall. Känner från gårdagens träning den där sköna verken i musklerna. Och inte har jag fått tag på H än heller. Han kan ju bara gå och ta sig någonstans. Känns som det alltid blir så här när vi ska ses och ärligt talat orkar jag inte med det längre. Men jag vet att jag kommer falla tillbaka i gropen igen för det gör jag alltid.


Dumma jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0