Uppdatering

Har inte så mycket tid på mig att skriva ska till jobbet snart men tänkte slinka in ett litet inlägg innan. Denna helg har varit KATASTROF. Jag förstår inte hur jag kan vara så duktig och sköta mig i veckorna men sen när det kommer till helg svullar jag sönder. Jag har i alla fall bestämt mig för att göra upp ett matschema för veckan och de jag skriver upp för den dagen är det enda jag får stoppa i mig. Detta gäller helger också! Och jag ska ta en paus från alkoholen också mest för att de innehåller så jävla mycket kalorier. En till sak förresten, jag ska sluta röka. Från och med idag ska jag vara rökfri. Klarar jag en månads uppehåll så ska jag köpa något fint till mig själv. Men som sagt, bråttom bråttom. Matschemat kommer väl upp ikväll eller imorgon och btw så är denna dag redan förstörd av tjockismig. Har hittills ätit:

Frukost: 1 smoothie
Lunch: soppa gjort på buljongtärning + kryddor, 3 fläskfilé bitar med tzatziki och 2 glas coca cola light. FETTO NR 1!
Middag blir något lätt det kan jag lova er!
XOXO, A

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0