617

Det blev ingen lunch idag dock översteg jag 500 kcl eftersom det blev pasta och lax till middag och lax är en rätt fet fisk dock är det ju bra fett. Jag har även druckit en kopp grönt te också. Helt okej dag i alla fall. Imorgon kör vi på ännu hårdare!

100 gram stekt lax - 218 kcl
150 gram kokt pasta - 204 kcl
100 gram spenat - 20 kcl
2 msk sås gjort på 15% lätt creme fraiche, fransk senap, citron och dill - 35 kcl
summa: 477 kcl

Middag + frukost + 1 kopp grönt te = 617 kcl.

Imorgon blir det någon äcklig köttfärsröra till lunch i skolan tror jag kör på massa sallad så behöver inte mamma tycka jag äter lite till middag på kvällen sen. Men nu ska jag sova och imorgon lovar jag att skriva mer i mina inlägg en om mat.
xoxo Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0