Nöjd?

Hej på er! Idag har varit en bra dag tycker jag nog. Förutom att maten faktiskt gått helt okej så har jag tränat idag också. Jag måste verkligen klara av det här nu. Det är bara 20 dagar kvar till sommarlovet. PANIK. Idag har jag i alla fall ätit:

Frukost: 1 smoothie gjort på; 1 dl lätt vaniljyoghurt - 60 kcl, ½ banan - 51 kcl, 1 dl jordgubbar - 29 kcl.
Lunch: 40 gram isbergsallad - 5 kcl, 30 gram gurka - 3 kcl, 50 gram köttfärsås - 52 kcl
Middag:
50 gram potatisklyftor - 62 kcl, 10 gram palsternacka - 5 kcl, ½ morot - 12,5 kcl. 100 gram fläskkotlett utan ben - 260 kcl och 1 dl sås gjort på milda laga lätt, vitlök och fransk senap - 84 kcl
Summa: 623,5 kalorier.

Okej jag är fortfarande inte under 500 kalorirer per dag vilket är rätt dåligt men jag försöker verkligen och tycker ändå att det gick relativt bra idag. Som tur är har jag tränat också så det ska även skrivas upp.

Dagens träning : 10 min uppvärmning + 40 min styrketräning - 350 kcl förbrukade.
Så idag tänker jag inte få ångest i alla fall för jag tycker ändå det gått rätt bra och jag försöker undvika att få ångest för då mår jag som sämst. Men aja nu ska jag inte skriva om det, det ger än bara mer negativa tankar. Så dagens slutsats är i alla fall att jag är nöjd!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0