Bakis

Jag blev jävligt full igår. Så full att jag spydde och allt bara snurrade runtomkring mig. Jag hade bestämt med H att jag skulle sova hos honom så han betalade en taxi åt mig. Tur var väl det för jag hade nog aldrig klarat att åka bussen i mitt tillstånd. När jag vaknade upp imorse kändes det som mitt huvud skulle sprängas och så känns det fortfarande. Jag måste ta en till dubbeltreo. Vin gör alltid så jag får så ont i huvudet. Idag har jag varit hos H hela dagen och vi har kollat på film och myst. Dagens matintag är ganska dåligt men eftersom jag spydde upp all föda jag fick i mig igår så ligger jag nu på 57,8 kg och då har jag alltså ätit 2 rostmackor med smör, 3 potatisklyftor, sås och 1 kotlett. Men idag är jag bakis så det är okej att fuska lite. Tror jag och S ska ha myskväll ikväll om inte någon kommer med något bra erbjudande men vi får se. Nu ska jag fixa en dos av treo, xoxo A.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0